Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2009 23:07 - Открит съм за вашата добронамереност или критика
Автор: mliungov Категория: Други   
Прочетен: 2380 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 11.09.2009 23:11


Здравейте! Много бяха тези, които ме съветваха и питаха защо съм толкоз смел в "чужда къща"! Добре, елате и в" моя дом"!


Тагове:   добронамереност,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - Пожелавам ти автентичност
11.09.2009 23:16
Присъствам на началото. Хубаво ми е.
Петър Дошков
цитирай
2. victoriavselena - добре дошъл
11.09.2009 23:32
да имаш блог не е въпрос на смелост, а може би всеки има своята причина
цитирай
3. mliungov - Кой съм?
12.09.2009 08:51
До 1986 г. бях гл.ас. по Марксистко-ленинска философия във ВПИ в Благоевград. "Напуснаха"ме, защото не можах да пенсионирам трима АБПФК във ВУЗ-а. Бях си внушил, че съм "голяма работа" и мога да поставям ултиматуми. Така после станах "герой" на в-к "Поглед" бр.3 от1987 г. "Научната мяра" и месеци след това защитата на кандидатската ми дисертация беше провалена САМО с един глас "против". В нея нямаше цитати от партийни документи и беше публикувана 2/3 само в централния печат. След дълги проучвания и тежък конкурс, зарязах семейството си и асистентствах в Свищов за един месец. Само за толкова, защото иначе свестния ректор М.Кънев не удържа на думата си и не изпълни нито едно от обещанията си: най-вече лекциите и жилището (в това, което ми беше дадено все едно беше паднала бомба и се нуждаеше от ремонт, който не можех да направя). Прибирайки се насред нощ с багажа си в Благоевград, изненадах всички, но най-вече ОК на БКП. Не се правя на репресиран, но започнаха абсурдите на конкурсите- "не е нашия човек". Ината ми надделя, и въпреки че бях държал конкурси в системата, след много мъки пак ме подложиха на такъв за титуляр в един полувисш институт, кръпка към ВМЕИ. Там фасонирането на физиономията ми продължи с инжинери, назначени за директори от същия ОК на БКП... Писна ми и през 1993 г. пак след конкурс станах директор на Дом за деца и юноши- гладия, просия, проституция, терор на големите над малките... и над тях самодоволни хрантутници и некадърници, хванали се за коричката си хлебец като зад единствена цел в живота си.
Още на втората седмица ми събраха подписите за "недоверие". Започна агонията на абсурдната борба "кой-кого"? Слава Богу, че не ми приписаха само педофилство над сираци! ДемоКретените ме разкараха на 19.05.1993 г. (Две, от последващите ми уволнения са на тази дата.).
Конкурсите вече бяха срещу мен. За да оцелея някак си трябваше да работя, за да си плащам заемите за къщата, която построих с ръцете си, за да може двамата ми сина да учат нещо и някак си.
Какво от това, че в конкурсната програма за директор на Бивша Солунска имах 21 раздела на 26 страници? Назначиха Московски възпитаник с 3 странички, посветени на историята на училището. Това, че една година обикалях селата на окръга, за да видя дали кръжоците по "хигиена на девойката" или "астронавтика" се провеждат- го подминавам. В разцвета на силите ми с най-висок клас-квалификация, системата ме беше вече отписала, а МВР ме беше разработвало заради молбата ми за членство в Русенския клуб за екологическа защита.
След 3 годишни разкарвания из Софийските съдилища (назначение с факс и ново такова уволнение) ме върнаха в ДДЮ и пак започна играта на "мишка и котка" по Жан Виденово време. Сираците ми не гладуваха. Доведох в Дома хора, които започнаха да ги учат на конкретни неща, за да не са просяци и крадци, започнахме да правим концерти като отплата за грижата на благодетелите... Като че ли всичко вървеше като "по ноти"- бях разгонил половината негодници"възпитатели", бях назначил сърцати хора... до следващия 19.05.!? (Министерската мърла, гл.юрист на МОН Диана Иванова ми беше обещала да не бъда никога вече директор на ДДЮ- успя, не се съдих, но написах книга "Без име и любов. Антология на изнасиленото българско детство" В този период (до1997 г.) няма министър или зам.министър, пред който да не съм правил опити да докажа правотата си, но... "иди пак на простора да висиш като прани гащи"!
Е, този Московски възпитаник, мой бивш конкурент, излезе разбран човек и ме "помилва" като ме взе за учител в "Бивша Солунска". В тези митарства между другото правих "гладна палатка" срещу наглостта на 39-та "гладника" пред Народното събрание. След 9 дни "вталих" фигурата си и при следващото ми дисц.уволн.
Но най-големите победи и унижения преживях в тази "хранителка на националната духовност", Моето училище, което по съдържание: нито е национално, нито е хуманитарно- но е пълно със смачкани подобия на педагози, за които най-важното е да има заплатка и навреме да попълват графите в дневника.
Там три поредни години на философската олимпиада имах класирания за националния кръг (в 20-тицата от 800-1000) участника. Издавах...прекъсна ме най-важния човек в къщата ми Къдрокоска!
цитирай
4. mliungov - Пречиш, защото ме гледаш в очите
13.09.2009 08:33
Прекъснах заради внучето, което ако съм седнал се настанява на коленете ми.
Винаги съм мислил, че името ми (Мирчо), освен свят на славянски, носи в себе си послание за уют, доброта и търпимост, но се оказа, че животът ми е пълен с войни, които не желая, но предизвиквам- Защо ли? Помня, че като войник имаше един грамаден сержант, който в присъствието ми нервничеше, и хващайки ме за врата ме извиваше на противната страна: "не ме глесай в очите новобрнкаа- ти подиграваш ли ми се!?" Нямаше нищо такова, оказвах му само внимание.
В Бившата Солунска питах: кога ще защитим националният си статут (различно финансиране и като цяло по-добри възможности); кога ще получим Проевските имоти завещани през м.май на 1978 г. (парцел в идеалния център, старинни мебели и покъщнита, 23 дка. земя в най-атрактивната част, до магистралата София-Атина- цената там никога не е падала под 23 евро на кв.м., пари, които никой не знае колко са били и колко са станали...); ще се профилира ли училището ни по адекватен начин на ставащите социално-икономически промени...На "пазара" в училището ни бяха излезли първите книжки с есетата на моите ученици- участници в национални младежки конференции и класирани за Националния кръг на философската олимпиада. Така след като през 1999г. разкараха Московският възпитаник, за неправилно изготвени и подписани счетоводни документи, назначиха един от лидерите на СДС, добра моя позната ит ученическо и студентско време, полугерманката по баба- Севдана Марковска: програма- йок; виждания за персепктивите на училището-йок; тишина и абсолютно съгласие на колегите, а аз питам?!... в един октомврийски ден на 2002г. изникна ананимна подписка на учениците, събрани извън класирането до 15.09. (Х"е")- много двойки съм писал, нивото било високо (за четвърти профил имаха философията като дисциплина) не било за ученици; учениците били стресирани и затова не им се учело- въпреки че първият въпрос, който винаги и във всеки клас задавам на учениците, които изпитвам е "на каквосе дължи присъствието Ви в моя час- с какво ще ни зарадвате?"... Оправдах се накак си! Училището ми не получи и все още не е получило Проевските имоти, то е все още общинско; профилите са все още литература, история и западни езици, изобразително изкуство и пак западни езици- вярно е, че чалгата (паралелката по музика е закрита, но след общо събрание на Синдиката, в което ме официално дамгосаха като "демон", "агресивен фукльо"... след още три подписки (пак анонимни ученици и родители) ме уволниха отново дисциплинарно...
ТАКА ЗАПОЧНА НАЙ-ГНУСНАТА МИ БИТКА- със съдебната система. Спирам. Тя е отвратителна.
цитирай
5. анонимен - Интересно.
13.09.2009 10:08
Копирайте двата си коментара и ги качете като постинг, под който да коментираме
цитирай
6. анонимен - искаме отговор - но никой не ни4 дава ,да организираме протест
14.09.2009 20:12
Аз съм един Буден гражданин на Сандански,
Както си се разхождах из интернет попаднах на две прелюбопитни неща за Сандански и нашия депутат Яне Янев. Ето ги, ако искате публикувайте ги, както обещавате във вашия сайт, ако искате не, но ето ви нещицата, които ме вкараха в дълбок размисъл кой кой е и защо :)))

Чрез Председателя на Народното събрание г-н Георги Пирински
До Министъра на вътрешните работи на Република България г-н Михаил Миков
ВЪПРОС от Яне Янев – народен представител от І МИР - Благоевград
На основание чл. 90, ал.1 от Конституцията на Република България и във връзка с чл. 77 от ПОДНС внасям въпрос
ОТНОСНО: Сигнал за злоупотреби при общински проекти в Сандански
Уважаеми господин Министър,
До Народното събрание и специално до мен като народен представител от I Благоевградски избирателен район постъпи сигнал от жители на гр. Сандански. В сигнала се твърди, че при реализиране на общински проекти са направени значителни злоупотреби от фирмите-изпълнители „Аделина стил” и „Бетон” чрез нереалистични стойности, надписвания при актуването и др. Визират се следните случаи:
1. Изграждането на фонтани в центъра на града. За проекта са платени 117 000 лв. (действителен факт, оповестен и в местните медии), като според сигнала, цитиращ специалисти, действителната работа едва ли надхвърля 50 000 лв.
2. Укрепването на тунела между селата Рожен и Любовище. За проекта са платени 60 000 лв., докато реалната стойност се преценява на около 10-15 000 лв.
3. Канализациите на селата Дамяница, Ново Делчево и Левуново. За тези строителни обекти в местната преса са изнесени сведения, според които надписването при актуването е в пъти (впрочем поради немарливи работи има и човешка жертва).
Авторите на сигнала свързват тези закононарушения с името на кмета на общината Андон Тотев, като има и сериозни съмнения за начина на възлагането на проектите на фирмите-изпълнители.
Не съм правил собствена проверка на изнесеното в сигнала, но като народен представител от този регион и жител на Сандански мога да потвърдя, че подобни съмнения се споделят от значителна част от населението на общината.
Обръщам се към Вас, тъй като авторите на сигнала са сезирали правозащитните органи (районната прокуратура в Сандански, окръжната прокуратура в Благоевград и др.), но досега няма резултати.
Във връзка с изложеното, уважаеми г-н Министър, питам следното:
Извършвана ли е проверка от органите на МВР по сигнали за злоупотреби с общински средства при посочените проекти, и специално от фирмите „Аделина стил” и „Бетон” ?
Ако са извършвани такива проверки, какви са резултатите и установено ли е участие на кмета на Сандански Андон Тотев в закононарушения?
Ако не са извършвани проверки, кога това ще стане?
На основание чл. 78 ал.1 от ПОДНС желая министър Миков да ми представи отговора си в писмен вид.
23. 10. 2008 Яне Янев
цитирай
7. mliungov - Съдът като унижение и гавра с човешкото достойнство
15.09.2009 08:25
За трети път се опитвам да продължа с постингите си, но… не се получаваше. Надявам се този път да съм успял:
В навечерието на Коледа и Нова година на 2005 религиозната директорка на Бивша Солунска ме изрита от „бащинията” си. Казвам изрита, защото въпреки, че в уволнителната заповед беше набутала сума ти членове от КТ за дисциплинарни нарушения, тя не ми беше искала обяснение за нито едно, каквито са описани в трудовата конституция. Изрита ме, защото Законът не я задължава, но тя ми взе последните две заплати, които ми дължеше и по този начин в съответствие с религиозността си, остави мен и инвалидно болната ми съпруга без лекарства и средства за живот. Изрита ме, защото освен че не ми беше искано обяснение за приписваните ми нарушения на морала и правото- тя приложи заедно със заповедта като материални основания три констативни протокола, които виждах за първи път! По ЗАП те бяха обжалваеми актове и по закон ми беше необходима една седмица, за да отговоря! Какво от това, че протестирах до нея с копия: до Началника на регионалния инспекторат, зам.министърката Муккадес Налбант, Кмета на общината , РИОТ!? Всички бяха единодушни-не сме твоя адресат, отивай в съда!
Заведох граждански иск и след няколко връщания на исковата молба (и.м.), рамо в битката ми стана правно грамотния и събрат по съдба, дисциплинарно уволнен малко по късно, преподавател от ЮЗУ- Петър Дошков.
Назначиха ми около 30 годишна съдийка, която до тогава навярно не беше отгледала и коте, та не ли да знае що е то да носиш отговорност за други- Вяра Янева. Въпреки бързото производство, пуснаха я отпуска и след жалби за бавност- тя конституира процес. Бях шашнат! В определението й по делото имаше следните видове приети доказателства: анонимни анкети (които отново за първи път виждах, с произволно избрани гнезда и отговори, с тема различна от уволнителния и претендирания казус); нормативни документи, относими към цялата гилдия; лица заинтересовани в кариерата си като свидетели, който по никакъв начин не биха могли да докажат нарушаването на престижа на директорката…Липсваше основното доказателство- статията, която не съм писал, или интервюто, с което съм уронвал престижа на училището. Госпожа служебно назначената като лидерка на СДС с фалшив конкурс се изживяваше вече като институция! (Тя си беше и институция, защото чрез болшинството в ОбС беше вече назначена и за Председател на комисията по образование.)
На фарсовото съдебно заседание (с.з.) се дотътраха и медиите. Шоуто започна, когато Председателката на Синдиката, Ичкова- с патетика едва ли не проплака- как съм унижил с посвещението си РЕПУБЛИКАНСКАТА ШАМПИОНКА по философия, ученичката от нейния клас заради приятелската закачка в издаденото есе с мой пари в сборничето с есета на учениците ЧОВЕЩИНА ІІІ, повтарям, издадено от мен с мои средства за трета година. Бил съм употребил непристойната дума цица. (През Ичкова и Марковска, директорката, все едно е минал валяк, извинете злобен съм и затова се заяждам. Въпросната Ичкова, като Председател на СБУ (смени Марковска в новия местен парламент… от квотата на БСП) в противоречие с клаузите на ЗНП беше тази, която събра подписката от недоволните от мен родители!!!) Цицата се подхвана от жълтите многотиражки още другата сутрин със статия под заглавието на вестниците. Цицата беше спрягана като: оголена, показана, голяма…Леле-мале, тоя педофил, защо ходел на училище!? Това до ден-днешен е неофициалното становище, заради което не ме искат в нито едно училище в областта! Имал съм І-ви клас квалификация, научна продукция, богат педагогически опит… айде бе! ТАЗИ ЦИЦА СЕ РАЗДУ ДОПЪЛНИТЕЛНО ПРЕД ОКРЪЖНИЯ СЪД И ПРЕД ВКС!!! Ама: нарушавал се процеса; подменяло се производството; свидетелите говорели в преизказно наклонение (говори се, мълви се); не се кредитирали показанията на свидетелите ми; нямало конкретни дисциплинарни нарушения…- оправяй се другаде, не тук в България! Чинно и послушно чакам втора година Страсбург да благоволи!
Истината беше друга и проста: Към всяко есе има закачка от моя страна (не съм пожалил и себе си в предговора). Избирам недостатък, който противопоставям на таланта на ученика. Пред част от учениците (не казвам децата, защото повечето от тях бяха навършили 18 г., а след 16 всички са дееспособни и могат да свидетелствуват) в СИП по естетика при коментарите на темата за смешното интерпретирах закачката как някои оценяват във ВУЗ-а (имам 17 годишна практика като асистент): На опъната цица- шестица, на свита стойка- двойка!: На очилата с много диоптри Елена и на свитата й стойка исках да противопоставя таланта й! Тя две години поред буше в 10-тицата на Републиката ни САМО С ЕДИН ЧАС ФИЛОСОФИЯ СЕДМИЧНО!!! Затова й бях написал: Може да не е опъната ц.ца, но е повече от шестица! Къде е тук ЦИЦАТА и какво обидно и унизително има в написаното, при положение, че доста голяма част от ученичките, ако въобще идват на училище, идват направо от сексуален бардак с вратове изпохапани като че ли давени от кучета!? Това е реалният проблем на училищата в борбата за девичата непорочност,
а не споменаването със загадка на органа на женствеността в устата на учителя! (Дали тези съдийки (мнозинството от тях са жени- не трябва да сложат сутиен на статуята на Венера Миловска?)
Навярно ви уморих. Свършвам. Не спрях със Страсбург- повече от година искам имунитета на 8 (ОСЕМ) съдии- пет от Благоевград, во главе с Председателя на Окръжния съд и на трима от ВКС! Но какво от това- те били в правото си да се гаврят с човешкото достойнство!
За днес приключвам. По интересна е другата ми сага- как съдиите оправдават крадец на данъчни и осигурителни задължения! Разбира се ищецът съм отново аз след полет с главата надолу от строителен обект от 4,5 м. височина. Не беше опит за самоубийство, трябваше нещо да ям.
цитирай
8. mliungov - Браво на Янето, държи си на думата
15.09.2009 08:33
И аз получих от него отговор преди 3 седмици. Мъжки се държи- дано не се умори и да размърда другите дремещи!
цитирай
9. анонимен - Изниква въпросът:
15.09.2009 10:02
Защо някой ще иска да разкара такова "ангелче" от мястото, където всички биха се чувствали добре заради славата на училището? Отговорът може да се намери в няколко факта:
-питах, кога гимназията ни ще влезе във владение на Проевското наследство, завещано на 18.05.1978 г. Става дума за къща с парцел в абсолютния център на града; 23 дка земя до магистралата, цената на кв.м.,където не спада под 20 евро; книги, мебели и покъщнина; пари, които никой не знае колко са били и колко са станали... Това наследство още не е получено, а всеки съдия- изпълнител по закон е длъжен в месечен срок време да въведе владелеца;
-питах как според програмата на директорката училището ни ще защите националния си статут,защото въпреки фирмата то е общинско? Оказа се, че програмата била в Инспектората, после тя стана тезиси, после план..., а на края се оказа, че такава в досието й НЯМА!? Защо ли ми беше нужно да питам? Защото това би било друга щатна таблица, друго финансиране, друг подбор на учениците,... но и други претенции спрямо учителите! Станах омразен и противен на всички, които виждаха работата си като трайна гранция за жадувана пенсия!
цитирай
10. mliungov - Извинете 9 съм аз, собственикът на ...
15.09.2009 10:05
Извинете 9 съм аз, собственикът на блога- все още се ограмотявам.
цитирай
11. mliungov - На будния гражданин от Сандански
15.09.2009 16:47
Попадам на вашите съобщения в сайта на Дарик нюз. Няколко сме вече тези, които човешки лично и с проблемите си се познаваме, и атакуваме съдебната система по всички възможни на правото в България начини. Вече сме готови и на по-екстремни методи, преди да изпратим петиция до Брюксел. Ако смятате, че можете да се включите и имате нужда от малко по-голяма конфедициалност, ето ми Е-майла ми mirchol@abv.bg gsm 0878528043
цитирай
12. анонимен - БлОС е превърнат в частна собственост на няколко съдии
19.10.2009 16:01
Не съм влизал твърде отдавна в блога си- нещо повече, не го поддържам. Измислям си причини, най-извинителната ми е, че Интернета ми е спрян за неплащане. Другата е, че не се чувствам достатъмно подготвен , за да го поддържам.
При мен нещата станаха много весели. Делата, които трябваше да привършат за по една седмица (компесаторна лихва за присъдено обезщетение и преюдиционален въпрос по трудов спор) вече навършват по 7 месеца. Отгоре на всичко, съдиите от Окръжния съд си направиха всички до един самоотводи, защото съм ги обиждал. Като е така, защо поне един факт не посочиха и не ми спретнаха едно наказателно дело и да ме пратят при рецидивистите!? Истината е друга. Мразят, защото са оцапани до ушите и не понасят някой да им прави бележки за правните безобразия, които вършат. Сега трябва да чакам САС, за да ми определи друг равностоен съд, който да реши исковете ми, които са абсурдни като правни претенции.
цитирай
13. mliungov - Честита Нова година
01.01.2010 08:34
Не бях надзъртал поради липса на време и неумение да го управлявам. През това време станаха много важни неща- предстои Комисията от ВСС да се произнесе по множеството сигнали. Дано с Новата дойде и жадуваната промяна, за която се постарах с името си и конкретните факти да спомогна!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mliungov
Категория: Други
Прочетен: 15544
Постинги: 4
Коментари: 22
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031